Annorlunda kruka

.
Ni kanske såg min fina kaffe-burk i inlägget om köket för några dagar sedan? Det är en av mina favoriter även om den är gode sliten och locket är trasigt. Jag har faktiskt två likadana av den här mdellen men på den i bättre skick sitter locket fast och därför passar denna bättre som kruka. Burkar kan man hitta på de allra flesta loppisar för nästan inget alls (eller extremt mycket som t.ex. Ögonkakao och Örebro kex...) om man vill ha en lite annorlunda kruka som inte alla andra har :-) Jag är annars lite allergisk mot folk som har massor av olika sorters krukor som inte passar ihop i fönstret, men om de står för sig själva så här tycker jag det är himla fint och charmigt :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken jätte fin kaffeburk!! :)

2011-04-24 @ 22:34:47
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0