Deppigt värre

.
Hade tänkt ta en promenad i det fina vädret vårvädret med strålande sol och blå himmel. Ville hitta några av mina favoritblommor, Vitsippor och ställa i en fin vas som ovan hos Ljuvligt hem & inredning. MEN så kom jag på... Finns det vitsippor i Luleå? Efter lite google verkar svaret vara nej eller åtminstone så är de väldigt ovanliga här uppe. Och det brukar då innebära att de även är fridlysta som de är i t.ex. Jämtland. Snacka om deprimerande, ingen vår utan vitsippor :-/ Här kan man ju inte bo kvar... ;-)
Ni som är urinvånare i Luleå, har ni sett Vitsippor här?

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Men oj! Det trodde jag fanns överallt :P Jag kan skicka upp lite, vi har så det räcker o blir över ;)

2011-04-19 @ 06:39:32
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, visst är det trist? Hade inte en tanke på att de inte skulle växa här men så tänker man inte så ofta på exakt hur nordligt på kartan man bor numera heller ;-) Snälla gör det! ;-D

2011-04-19 @ 11:08:12
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0