Storforsen

.
Jag har verkligen haft världens mysigaste påskafton... Blev väckt med frukost på sängen och en söt lapp med en ledtråd. Ledtråden ledde till ett påskägg med ännu en söt lapp och en ny ledtråd, den ledde till ännu ett ägg med en ledtråd ;-) Till slut hittade jag ett stort påskägg fullt med godis ♥ Senare föreslog E att vi skulle ta en sväng till Älvsbyn och Storforsen. Vi gick in på Handplockat inne i "city" och där höll jag på att bli kvar - helmysig butik proppfull med fina prylar. Jag fick med mig lite grejer hem, ska visa senare :-) Sen åkte vi till Vidsel och Storforsen som ligger utanför Älvsbyn. Grymt mäktigt och väldigt väldigt vackert! På eftermiddagen blev det påskmiddag med massor av gott så nu tänker jag rulla över till soffan och ligga kvar där resten av kvällen ;-)
Hoppas ni haft en lika härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0