Back in the days!

.
Jag ÄLSKAR gamla bilder! Inget gör mig mer glad än fina bilder på de jag tycker om runtomkring mig. Tycker äldre bilder är otroligt fina samtidigt som de berättar sin historia från länge sedan, här om min släkt. Sist jag var hos min älskade farmor & farfar satt vi och gick igenom gamla album och jag fick med mig en hög med bilder hem. Nu har jag hängt upp dem över köksbordet i linan som hänger mellan hyllkonsollerna. Perfekt att kunna byta ofta om man har många bilder man gillar :-)
.
.
Världens vackraste farmor & farfar på sin bröllopsdag ♥ För några år sedan firade de guldbröllop (50 år) :-)
.
.
Sötaste faster Monika och gulle-pappa som bebis! Farfar som liten :-)
.
.
Stiliga farfar som gjort lumpen!
.
.
Världens coolaste bild på min moster Jessan som bebis!
.
.
Knubbig, söt, liten mamma med docka i vagn och moster Kia, lika glad som alltid :-D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Härliga bilder! :)

2011-08-30 @ 19:40:08
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Knubbiga mamma ´n

Längesen man var sååå söt, nu är man bara knubbig .-)

2011-08-31 @ 11:41:39
Postat av: Elin

Sv: Haha mamma du är fortfarande söt och knubbig är väll det sista du är din lilla spätta! :-)

2011-08-31 @ 18:30:51
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0