Lyskväll

.
Ikväll är det Lyskväll i Söderhamns skärgård. Det brukar innebära att tusentals marschaller tänds längs vattnet och vissa ser det som en tävling sommarstugorna emellan vem som får det finast ;-) I min släkt brukar vi alltid samlas allihopa, äta god mat nere vid sjön och ha det supermysigt. Kvällen avslutas med att vi tuffar runt sakta i båten och kollar på alla ljus. Nu får jag tårar i ögonen för att jag saknar min fina släkt... ♥
.
Önskar självklart att jag kunde vara med ikväll och extra jobbigt är det förstås eftersom att även E är där nere :-/ Men nu ska jag inte hänga läpp, har ju ordnat en egen liten lyskväll här i norr! Ljuslyktorna på bordet köpte jag för 20:-. Så enkla men så fina :-) De med "galler" inhandlades på Blå gården och är från Lisbeth Dahl. Den fina skålen har jag fått i present av min fina vän Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fina lyktor! :)

2011-08-28 @ 10:02:58
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0