Blå gården - Butik & fik

Bilder från Blå gårdens Facebooksida
.
Har varit på en liten runda i närkvarteren - Marma närmare bestämt! Besökte min fina vän Anna's mammas butik & fik "Blå gården", supermysigt ställe! Vi fikade god paj och jag köpte ett tjusigt kakfat som de i butiken använde med en blomma på. Ljuslyktor från ett av mina favoritmärken, Lisbeth Dahl fick också följa med hem. Rekommenderar verkligen ett besök på Blå gården! :-)
.
För övrigt är jag grymt less på suddiga bilder om ni undrar varför det är glest mellan inläggen. Nytt objektiv är på gång och är förhoppningsvis med upp till Luleå nästa vecka :-D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Supersött :)

2011-08-10 @ 21:51:43
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0