Jul i köket

.
Nä vet ni vad. Julstressen är definitivt här! Mycket att färdigställa i skolan om man ska få någorlunda ledigt i jul, julklappar som ska inhandlas och hejsan svejsan. Visar ändå några halvbra bilder på vårt julpyntade kök :-) Den fina 1-liters kannan köpte jag på loppis i somras och den glada tomten får sitta på hyllan ovanför köksbordet. Om någon undrar varför en kruka i fönstret är beige och den andra brun så får det åter stå för julstressen... Jag skulle nämligen klä in bägge krukorna i papper och sen sätta lite röd-vita snören runt om, lite som en julklapp ;-) Men när bilden togs hade jag bara hunnit slå in en utan snören ;-D Adventsljusstaken i köket ser precis likadan ut som förra året - och därför är bilden ett år gammal. Jag ska försöka ta några djupa andetag, göra ett ryck och sedan njuta av tiden innan jul ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så fint! :-)

2011-12-08 @ 17:58:39
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0