Majas

.
Idag har jag & la familia varit i fina Regnsjö där vi stannade på supermysiga Majas Café & presenter. Det var grymt varmt och solen stekte vilket gjorde att det var varmt inne i butiken. Som vanligt ville jag ha allt och kunde inte bestämma mig för vad som skulle få stanna och vad som skulle följa med hem. Till slut blev E så less att han mutade mig med att betala om vi gick ut... Haha ;-)  Efter shoppingen fikade vi hemgjorda smörgåsar och saft i solen ute på gården till butiken. Kan verkligen rekommendera Majas, supermysigt en fin sommardag som den här :-)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Mysigt! :)



Kram!

2011-07-29 @ 17:56:35
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0