One day

.
"15th July 1988. Emma and Dexter meet for the first time on the night of their graduation. Tomorrow they must go their separate ways. So where will they be on this one day next year? And the year after that? And every year that follows?"
.
One day av David Nicholls är en måste-bok! På Two days läste jag ut den och nu kan jag knappt vänta tills filmen med Anne Hathaway och Jim Sturgess som Em & Dex kommer ut i Oktober ♥ Jag läser mycket böcker men är svårflörtad om vad jag till slut kommer gilla - den här är underbar! Det roliga är att det idag är den 15 juli, datumet hela boken handlar om under 20 års tid. Läs, läs, läs!

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Den är jättefin :) Skulle helst vilja ha alla tre färgerna ;) SYND att inte KappAhl har nåt sånt där (ÄN vad jag vet?!), blir billigare att handla där ju ;)

2011-07-15 @ 23:56:46
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0