Tips!

Jag fick mina svarta Hunterstövlar i födelsedagspresent och de har verkligen blivit använda. Jag använder dem när det regnar (nähä?), när jag går på promenad i skogen, när jag ska åka båt och när det bara är lite mulet eller blött ute. De är nämligen grymt sköna och lätta på foten fast det är gummistövlar. Och snygga ;-) Det finns dessutom flera olika söta sockar i fleece som man kan använda till när det blir kallt ute, perfekt till hösten & vintern :-)
.
Men nu till saken jag vill tipsa om - idag säljs Hunter för riktigt bra priser hos Campadre. Passa på! Jag är själv medlem hos Campadre sedan länge och de har ofta bra kampanjer med mode, inredning, annat till hemmet och grejer och kläder till barn om man har såna. Här kan man bli medlem, det är helt gratis :-)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vill oxå ha ett par stövlar, finns så många fina :)



Blev tipsad om din blogg då jag gillar ljusa hem osv, du bor verkligen fint :D Jag har inte kommit så långt ännu med mitt vita hem, men sakta men säkert så :)



Ska kolla in din blogg lite mer.

2011-07-21 @ 07:45:53
URL: http://emmashjartan.wordpress.com
Postat av: Elin

Sv: Tack så mycket för komplimangen och vad roligt att du blivit tipsad hit!



Det är ofta sådär med inredning, stora drömmar och planer. Desto roligare när de blir verklighet och man blir SÅ nöjd... :-)



Hoppas du hittar något du gillar och inspireras av :-)

2011-07-21 @ 20:49:28
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0