Happy birthday to me!

.
Yey! Då har man alltså passerat 22-årssträcket och det känns damn good! :-) Fredagen var underbar med god mat, jordgubbsårta och fina presenter... Lite nya kläder, ett par stövlar från Hunter med tillhörande sockar i vit fleece, fin fårpläd, ljuslykta, koppar, bakskålar från Ib Laursen, en egen borr, skruvdragare + en sån där skruvlåda (nu ni ;-P), matta från Pappelina påväg hem till mig och lite cash som jag har stora planer för fick jag av mina nära & kära. Jag är så tacksam för min fina födelsedag - TACK till er som grattat mig på mobilen & på Facebook! Fina ni ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis! :)

2011-06-19 @ 13:03:02
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0