Blod, svett och kanelbullar

.
Nu har det varit tyst här i några dagar... Har suttit med min B-uppsats heeeeela helgen och bestämde mig för att inte blogga förens den var färdig - nu börjar jag äntligen se ljuset! Allt är färdigskrivet men med 200 ord för mycket :-S Blir att kapa stenhårt för att lärarna ska bli nöjda. Har i alla fall suttit och mumsat på mammas världsgoda bullar, tur det!  Annars är jag skapligt less på att sitta och skriva som en dåre och inte komma iväg och träffa en kotte. I helgen och till veckan ska jag träffa mina fina ♥ Sen är det sista veckan på min underbara praktikplats och sen... SOMMARLOV. I alla fall i en vecka innan jag börjar jobba på ♥-intensiven i Hudiksvall ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0