Fyndarfredag

.
Har länge kikat på fina pelarbord men inte hittat något i rätt modell och för rätt pris, plötsligt händer det ;-) Hittade ett perfekt bord för ett himla bra pris på Blocket. Ett riktigt fynd helt enkelt! En liten detalj var att bordet fanns i Gästrikland = långt från Norrbottens gränser. Tur då att man har finaste släkten som är så snälla och hämtar möbler åt en till höger och vänster, tack världens bästa morfar ♥ Jag kommer måla bordet vitt och ha det som vardagsrumsbord i nästa, förhoppningsvis rymliga, vardagsrum :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh vilken lycka!

superfina ju - jag har ett, och jag är supernöjd! ett robust snyggt bord, som faktiskt blir ännu snyggare i vitt :)

2011-10-14 @ 23:55:18
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Ja, de är verkligen fina! Fick en liten spark i baken att hitta ett när jag såg ditt fina bord ;-)

2011-10-16 @ 15:50:40
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0