HM Home Winter Holiday 2011

HM har kommit ut med sin Holiday Collection och jag gillar det skarpt! Blev superglad när jag såg att det fina röd och vitprickiga förklädet som jag spanade in förra året finns i sortimentet i år också, det önskar jag mig av tomten... ;-) Gillar kollektionen Winter traditional bäst men också Winter cartoon som bara är för söt med mycket prickar och Musse Pigg. Blir nog en liten beställning när jag kan bestämma mig för vad jag vill ha bland allt fint ;-) Allt från HM

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan



Otroligt mycke snyggt... ska bli mysigt när juletiden börjar.



Fortsatt trevlig dag!

Mvh Mia

2011-10-27 @ 17:17:36
URL: http://linnebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0