Allt för att slippa

.
Tog en lång sovmorgon efter att ha stått ute i kylan igår på Luleå universitets 40-års festival med bl.a. Movits, Melody club och Money brother. Sen jag vaknade har jag gjort ALLT för att slippa börja tentaplugga. Jag påstår härmed att jag aldrig i mitt liv varit så motvillig till att plugga som idag. Det kan bero på att kursen vi läser suger livet och lusten ur en så fort man läser titeln på kurslitteraturen, "Statistik för hälsovetenskaperna" ZzzzZZ. Har bland annat möblerat om en smula. Kastade ut nattygsbordet bredvid sängen och satte dit en pinnstol med min skrivbordslampa på istället... Lite nyinflyttad känsla liksom, haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0