Tillbaka till verkligheten!

.
Jag lever!
.
...Och har internet ;-) Äntligen efter mycket tjafs med ett riktigt struntbolag som jag är glad att vi slapp använda till slut. Nu när vi har internetuppkoppling känner jag suget att börja blogga igen. Kanske har det varit tur att vi bara haft internet i mobilerna, desto mer har vi hunnit renovera i vårt ä-l-s-k-a-d-e hus. Det blir helt makalöst fint ♥ I detta nu håller vi på att riva en vägg som kommer medföra ett stort vardagsrum och matsal. Sitter faktiskt i detta nu i ett nyrenoverat sovrum och smider planer för hur vår walk in closet här intill ska utformas. Är inne på tapeten här ovan från Boråstapeter, kanske med en grå heltäckningsmatta :-)
.
Nåja, innan jag sätter igång och pepprar med bilder vill jag göra lite fräscht här på bloggen också - återkommer inom kort när det är färdigt ;-)

Kommentarer
Postat av: Annie

Yeey! Äntligen! Astrid och jag satt precis och pratade om att det var synd att du slutade blogga!

2012-08-16 @ 21:50:42
Postat av: Caroline

JA! Vad kul att du lever ;) Jag hoppas att vi snart får se hur det går med husrenoveringen. Mycket spännande :)

2012-08-16 @ 22:48:49
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Lotten

Jag har saknat din uppdateringar! Det ska bli så spännande å få se erat hus. :)

2012-08-19 @ 16:09:25
Postat av: Anna

Har saknat dina inlägg! Ser fram emot att se bilder från huset och bli lite inspirerad, som man alltid blir här! :)

2012-08-23 @ 13:14:46
Postat av: Emma

Men som jag har väntat! Började läsa din blogg bara dagarna innan du skrev sista inlägget före sommaren och jag fastnade för din stil och bra tips, jättefin blogg och hoppas du kommer uppdatera om ert hus och renovering! vill önska lycka till! :)

2012-08-25 @ 20:47:37
URL: http://www.emmadeckmar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0