Lite sommarfeeling

Blå-vitt, min favorit av kombinationer, jag har saknat dig! Visserligen gör det sig kanske bättre på sommaren än i -20  men nu kunde jag inte vänta längre ;-)
.
Idag åkte somriga gardinerna och matchande kudden "Kadett" från Åhlens upp i vardagsrummet. Gillar verkligen det smalrandiga, färgerna och hur fint det blir tillsammans med mina gröna växter och prylar i silver. Kan inte förstå att jag inom en snar framtid kommer ha VITA fönsterfoder och fönster nästan från golv till tak, himmel! ♥ Och lite space så allt slipper stå så trångt och bli plottrigt ;-) Har också utökat lampfamiljen med en kompis till den förra. Passade på att köpa så att jag har till alla fönster i kommande vardagsrummet/matsalen. Åtminstone 3 av fönster kommer få likadana lampor som föresten är från SIA. Lampskärmarna är fynd från Rusta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hittade precis hit och måste säga att den här bloggen lägger jag bland favoriterna. Ni/du har verkligen fint hemma och en stil jag gillar. Ska läsa vidare här en stund nu då min lilla sprallis i magen håller mig vaken. ;-)

2012-01-26 @ 04:56:40
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0