Beautiful things

.
Här är mina fina fina grejer som inhandlades hos Majas idag! Glasklockan med silverfatet var bara så fin att jag höll på och smälla av. Den kommer få stå i vardagsrummet på någon väl vald plats. Den lilla krukan och växten passade bra där i tycker jag :-) "Marimekko-skålen" i silver tänkte jag också ha i vardagsrummet, kanske med något gott i eller bara som fint. Köpte ännu en underbar glasklocka som ska få stå i köket... Ska visa den i ett annat inlägg ;-) Helt sjukt vad prylar jag samlat på mig under sommaren... "Tur" att det snart är höst och allt ska fraktas hem till oss i norr. Kommer bli som lilla julafton att packa upp allt ;-)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Superfint! :)

2011-07-29 @ 17:57:12
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0