Minihallen

.
Vår hall är 150x150 cm stor, eller borde jag säga liten? När jag skulle ta de här bilderna var jag tvungen att öppna dörren och stå ute och fota... ;-) För en skotokig person som jag krävs det bra förvaring och det tycker jag ändå det är på den här minimala ytan! Bänken med förvaring i passar precis in och har både skohylla och korgar för mössor och vantar. Ovanpå hatthyllan står en Sockerlåda som jag slänger ner lite allt möjligt i.  Skoskåpet är grymt smart och rymmer 8 par skor (12 om man får använda våld ;-)) - perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är samma sak här, kan inte lpåta bli att fråga. Är som sagt på jakt efter en spegel med snirkel ;) Den du har i hallen är också en sådan jag letar efter, är det ockå ett loppisfynd eller köpt i butik? Lycka till i nya huset!

2012-04-19 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0