Vårt lilla kök

.
Här är vårt lilla kök! Det var ett svårt ljus att fota i idag men ni får ha överseende med att jag är nybörjare med kameran ;-) Köksmöblerna slipade och målade vi om hemma i garaget i sommras och tog med upp till Luleå. På hyllorna ovanför bordet byter jag ut porslin, ljuslyktor och annat efter humör och på "tvättlinan" hänger jag upp kort med klädnypor i trä som spraymålats vita. Vill man se fler bilder & detaljer har jag uppdaterat mitt album på Styleroom, lämna gärna en kommentar efter er om vad ni tycker så blir jag glad :-) Dit kommer man här!
Ska föresten börja uppdatera alla mina album på Styleroom då det hänt en del sen sist. Blir dessutom bättre bilder med systemkameran :-)

Kommentarer
Postat av: Cia

Väldigt tjusigt, nästan som ur något glansigt stylemagasin.

2011-04-19 @ 10:41:57
URL: http://koksrenovering-lund.se
Postat av: Elin

Sv: Vad kul att du tycker det! :-) Jag försöker fixa trots hiskeliga tapeter och snål studentbudget ;-)

2011-04-19 @ 11:10:08
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0