God fortsättning!

Hoppas alla haft en lika härlig jul som jag haft! Märker verkligen vilken underbar familj, släkt och vänner jag har och hur bra jag trivs här i stan, verkligen något att  LÄNGTA att flytta hem till ♥ Måste ha varit väldigt snäll i år med tanke på de fina julklapparna jag fått av alla snälla personer. Massor av bra saker till huset har jag & Erik fått. Presentkort och pengar att köpa färg, golv & tapeter för, en välfylld verktygslåda med verktyg och bra att ha saker i, flera fina inredningsgrejer och sist men inte minst - en Limträbalk! (som vi ska sätta i taket för att stabilisera upp den bärande vägg vi ska riva i huset). Verkligen helt perfekt och man längtar inte mindre tills i juni precis... ;-)
.
Visar en bild på några fina klappar jag fick :-) Schampo & balsam från Redken, tofflor och mysig pyjamas, handkräm från Odd Molly, nagellack från Essie, fina inredningsgrejer och en superfin golvlykta som jag exakt vet var den ska stå i huset, 40 polio-vaccin och 30 mässling-vaccin till barn i Afrika och helårsprenumenation på Lantliv. Tack tack tack tomten för alla fina klappar ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men vilka fina klappar! Som hämtat från min önskelista ;) Kram och god fortsättning!

2011-12-27 @ 18:41:44
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Jaså! Då har vi rätt lika smak då ;-) Tack det samma!

2012-01-02 @ 02:20:21
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0