Surprise...

.
Jag är inte en person som är lätt att lura (tror jag?!). Jag är en sån som oftast vet vad jag kommer få i julklapp eller födelsedagspresent och jag brukar lyckas få reda på överraskningar i förtid. Igår blev jag dock REJÄLT överraskad...  Jag satt i godan ro och spelade spel med pappa och syrran hemma. Jag var glad och upprymd efter min sista dag på praktiken och att det nu äntligen bara var en helg kvar innan jag fick träffa E efter en månad ifrån varandra. Så ringer det och jag svarar. Det är E som säger att jag ska gå ut på baksidan... Eh?! När jag gör det så står han där på gräsmattan! ♥ Jag blev så himla glad att jag började gråta... Haha Han hade åkt bil hem från Luleå och struntat i tågbiljetten på måndag... Min fina fina älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0