Gardiner till vardagsrum/matsal

Planerare som jag är har jag självklart redan börjat bunkra grejer vi behöver till huset ;-) En grej som slog mig rätt snabbt var att inte en gardin vi äger kommer vara lång nog till de höga fönstrena! Sagt och gjort började jag spana på gardiner och valet föll till slut på likadana knytgardiner som vi har i vårt nuvarande vardagsrum ;-D Gillar dem verkligen eftersom de är lagom transparenta i en snygg mörkgrå färg med snygga detaljer upptill. Eftersom det kommer bli mycket ljusa möbler och ljusinsläpp från alla fyra väderstreck i vardagsrummet/matsalen tror jag att det blir snyggt att bryta av med lite mörkare gardiner. Att köpa extra långa gardiner till 4 fönster är inte särskilt billigt men då Ellos ofta har bra rabatter fick jag dessa till ett helt okey pris därifrån. Gardiner till vardagsrum/matsal - check! :-D

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vackra gardiner! :)

2011-11-20 @ 22:11:11
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0