Smygtitt inifrån huset

.
Idag har jag haft seminarium & scenarioträning med vår student-patient Alf, som är en s.k. SimMan, superkul! Eftersom jag är så himla go & gla' idag bjuder jag på en bild inifrån huset :-) På husets framsida finns en "glasutbyggnad" som bara är för fin. Här skulle jag vilja köpa en till likadan schäslong som vi redan har, ställa dem intill varandra och ha en liten myshörna. Kanske med bokhyllor under fönstrena och mysiga texiler. Detta kommer nog få extraknäcka som minivardagsrum i början när vi renoverar på nedervåningen. Känns som om det är lika bra att ta en sak i taget och ha lite ordning någonstans i allt renoveringskaos ;-)
Mäklarens bild

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Men så mysigt, där kan det bli hur fint som helst :)

2011-11-22 @ 20:03:59
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0