Jag ser det snöar...

.
Igår snöade det äntligen i Lule ♥ Oturligt nog smälte allt bort efter en halvtimme men SOM jag njöt den där halvtimmen ;-) Tycker inte det är mer än rätt att man får börja julpynta lite såhär i förväg så att man får lite julkänsla även om snön vägrar komma - började lite lätt i vårt sovrum igår. Bytte inte ens påslakan utan bytte bara lite kuddar och några grejer på hyllan. Gillar att kudden med skärpet runt om känns lite som en julklapp man ska få öppna på julafton ;-) Känner mig nöjd med färgskalan grått-rött-silver- å lite grönt, lagom mycket jul för mig :-)

Kommentarer
Postat av: Linn

hehe.. igår tog jag också fram lite saker.. hängde upp stjärnor i näästan alla fönster! ;) är ju så mörkt ute nu! vår snö ligger faktiskt kvar... hoppas de kommer mera!

2011-11-21 @ 14:52:45
URL: http://linnvikberg.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åh, så mysigt! :-)

2011-11-21 @ 16:51:37
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0