Love & hapiness

1 dag kvar!
.
Lycka är att få vakna upp bredvid dig
Lycka är att se dig le
Lycka är att få en puss i nacken när man står och borstar tänderna
Lycka är att se dig i ögonen och bli 14 år och nykär igen
Lycka är att höra dig spela låtar på gitarren jag gillar men du avskyr, bara för att göra mig glad
Lycka är att skratta med dig
Lycka är att kolla på en film med din arm runt mig
Lycka är att hålla om dig och ta ett djupt andetag så att jag känner din doft
Lycka är att hålla dig i handen och känna sig helt trygg
Lycka är att se dig på håll och få sockerdricka i kroppen
Lycka är att få ha dig i mitt liv
Lycka är att ha en fantastisk vän som du
Lycka är när du säger att du älskar mig
Lycka är att få vara din
Lycka är DU ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

SWEET ♥

2011-10-27 @ 12:18:05
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0