Award

.
Har verkligen haft fullt upp sedan vi anlände till ett iskallt Lule (-21 grader imorse). Uppackning av julklappar, sortering och början till flyttpackning... ;-) I måndags fyllde dessutom min underbara, älskade Erik 23 år ♥
.
När jag nu loggade in blev jag jätteglad av att ha fått en award, tusen tack!
Lånar texten av fina Isabelle som jag fick awarden av:
"Liebster är ett tyskt ord för "käraste" och utnämningen ges till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. Man tackar, länkar och ger vidare!"
.
Jag passar på att länka vidare till några av mina favoritbloggare som inspirerar mig mycket!
.
Gamla skolan-Jennie - Otroligt fin blogg om renovering och inredning i en gammal skola, helt i min smak! En favorit :-)
Madame Edith - Otroligt snygg inredning från ett fantastisk hus! En annan favorit :-)
Lilla kråkslottet - Renoveringen av ett  fantastisk stationshus i mina hemtrakter i Hälsingland, ger massor av renoveringsinspiration!
Louise vita drömmar - Mysigste bloggen med massor av fina bilder på inredning, mat & bak och på fina Louise själv :-)





Kommentarer
Postat av: Louise vita Drömmar - My lovely Days

Tack fina du <3

2012-01-11 @ 18:45:57
URL: http://louisevitadrommar.blogspot.com
Postat av: Angelica

Men ååååh! Vad glad jag blir! Både för utmärkelsen du har fått, den du givit mig OCH att jag fick chansen att hitta hit!!!

Tusen tusen tack, det värmer så gott i hjärtat att bloggen är omtyckt och att den kan ge andra något!!

KRAM i massor!!!

2012-01-11 @ 21:51:07
URL: http://lillakrakslottet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0