Köksdrömmar

.
Åh vilken skön söndag jag har haft! Varit ute och promenerat, legat i soffan och läst ut en bok, skissat på blivande köket, gjort inspirationskollage i mitt smarta planeringsprogram, läst gamla nummer av Lantliv och nu sitter jag här med en stor kopp the och ska se en film - ganska soft dag! Lite ensamt eftersom Erik är på kurs i Stockholm men desto mysigare när han kommer hem imorgon ♥ Har kommit fram till att jag inte vill ha, och inte kommer behöva några överskåp i köket. Det blir så himmelens många underskåp och på en vägg blir det vitrinskåp hela vägen upp till taket (vilket är en bit :-)) så förvaring kommer det finnas gott om ändå. Bakom spisen skulle jag vilja ha liknande kakel som på bilden ovan fast med vit fog. Hela vägen upp till taket där med. Och ett kylskåp från Smeg bredvid, ah! ♥
.
Och porslinhoar... De är ju så fina men varenda människa man möter säger att det inte är en bra ideé då lätt blir fula efter ett tag. Finns det någon läsare som har en porslinho? Blir verkligen alla repiga, fula och går sönder även om man är försiktig? Jag skulle verkligen vilja göra ett försök ;-)
.
Bild från Sköna hem

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Å så fint kök!



Tyvärr får vi inte in sekelskifteshusen igen i butiken men förhoppningsvis nästa höst.



Mia

2012-01-16 @ 22:06:47
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0