Kuddomanen

Jag vet inte vad det är med mig och kuddar, får aldrig nog. Som tur är finns det många ställen att placera kuddar på i huset ;-) Den här fina kombinationen vill jag ha i vardagsrummet i sommar! Cremevita kuddar med knappar från HM Home och snygga Star shams från Lexington i färgen medium grey. Tänker försöka blanda lite mönster i kuddarna i vardagsrummet med de randiga tapeterna eftersom jag får för mig att det ser mysigt ut. Tapeten kommer troligen bli favoriten från Boråstapeters New Classic - bakgrunden här i bloggen :-)
Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag är också lite smått galen i kuddar nu, köpte en igår från Åhléns, helt underbar! :-)



Kram!

2012-01-14 @ 12:42:06
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0