En smygkik

 
Vad glad jag blir när jag får kommentarer som i de två senaste inläggen, att ni tycker jag ska börja blogga igen! Jag har faktiskt plockat ihop lite bilder till en ny header så nu får vi se.
 
I helgen lär det dock inte bli något vidare bloggande eftersom Erik ska på styrelsemöte i Sthlm och utifall bebisen skulle få för sig något följer jag med och shoppar under tiden. Postar en bild från vårt vardagsrum så länge. Fotöljen i Howard modell, "Oxford Deluxe" kommer från Mio och har förstås en matchande soffa som vi fick i examenspresent av våra underbara familjer ♥ Tycker de är grymt snygga och dessutom otroligt sköna att sitta och mysa i, favoriter hemma hos oss :-)
 
Återkommer med fler bilder från vardagsrummet och resten av huset!
 
Kanske någon som känner igen tapeten i bakgrunden föresten? ;-) 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Älskar att du börjat blogga igen OCH älskar fotöljerna!! Ska bli så kul att komma ut och kolla vad fint ni har fått det!

2012-10-19 @ 18:44:28
URL: http://www.cajsastahl.wordpress.com
Postat av: Anonym

Du har så bra smak när det gäller inredning! Lottis

2012-10-20 @ 21:04:05
Postat av: Josefin

Hej!
Jag upptäckte din blogg först för någon månad sedan, har hunnit titta lite i arkivet och hoppats att du ska börja blogga igen! Verkligen massa härliga bilder och inspiration =)
Önskar er all lycka med bebisen!
/Josefin

2012-10-21 @ 22:14:09
Postat av: Astrid

JAAA, du bloggar igen!!! yeey, detta gjorde min dag! :D

2012-10-22 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0