Formar på burk

.
I helgen har jag haft besök av min fina vän Anna och eftersom hon fyllde 24 år slängde jag ihop lite muffins. Det blev en plåt av de här favoriterna men jag lyckades glömma en till synes obetydlig men viktigt ingrediens - det rivna citronskalet! Det blir verkligen stor skillnad så glöm inte det om ni vill prova receptet ;-)
.
Roliga, billiga muffinsformar finns det gott om på bl.a. Lagerhause, Rusta och Dollarstore. Mina fina prickiga förvarar jag i en glasburk så att de syns :-)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Himla söt burk! :-)



Kram!

2011-10-03 @ 16:44:45
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Tycker det är så fint med glasburkar i olika former och mönster med lock.. Jag har en (inte lika som på bilden) med spetsband runt sig på köksbänken, undrade länge vad jag skulle ha där i, men så fick det bli småkakor (skorpor), men kommer nog variera i massor eller om jag skaffar fler :)



Sv: TACK, vad roligt att höra... Det är fler som undrar vad vi har för tapet i vardagsrummet, jag minns inte vad den heter... Den är iaf vit/beigh randig och kpt på Flugger färg i Hudiksvall :p Men den satte vi upp då Viggo låg i magen, så minns inte vad den heter, men vi gillar den i massor :)



KRAM

2011-10-03 @ 20:09:58
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0