Det snurrar på

.
Nu snurrar allt på i en väldig fart! Det händer SÅ mycket roligt nu :-) Om 2 veckor har jag slutbedömning på praktiken, 2 dagar senare tar jag examen från sjuksköterskeprogrammet och dagen efter blir jag åter hälsingebo ♥ Inflytt i vårt fina hus blir i slutet av juni, tänk att när jag skrev det här var det 7 månader kvar och nu drygt 1 - Lycka!
.
Sen funderar jag på att ev. byta bloggnamn alt. starta en ny blogg. Där kommer det bli en massa härlig inredning och renovering från huset och om vårt skärgårdsliv förstås, hang on ni tillgivna bloggläsare :-) Fram tills dess ligger jag fortsatt lågt här på bloggen och koncentrerar mig på praktiken och att packa ner hela livet i flyttkartonger som snart fraktas 70 mil söderut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0