Elin hjärta Erik = ...

 
Skulle gå in och hämta ett recept på en tacopaj jag gjorde en gång och insåg hur mycket jag saknar bloggen! Anledningen att jag inte börjat blogga igen ännu är att jag inte riktigt kan bestämma mig om jag vill starta en helt ny fräsch blogg eller bara renovera den här en smula. Ska klura någon dag till... ;-)
 
När jag bläddrade i arkivet kunde jag inte undgå att kolla vad jag skrev den 18 november förra året... Det är nämligen så att på just det datumet i år väntar vi på något helt fantastiskt - en redan högt älskad och efterlängtad liten bebis! ♥ Vi är så lyckliga och förväntansfulla på att få bli en till här i huset :-) Med tanke på vilket inlägg jag skrev på just det datumet 2011 måste man ju säga att det verkar vara ett riktigt lyckodatum för vår del, eller vad säger ni? ;-)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

STORT GRATTIS! Gud vilken rolig överraskning!!! :-D

2012-10-18 @ 15:51:09
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se
Postat av: Sussi - Livet i söder!

ÅH, vad roligt!! GRATTIS!! Ser fram emot när du börjar blogga igen :) Har det funkat bra som färdig ssk?

2012-10-18 @ 16:10:34
URL: http://sussey.blogg.se
Postat av: Anna lindgren

Hej! Vilken fin mage. Va roligt att ni ska ha den 18:e vi är beräknade den 19:e. Hoppas ni trivs i huset, kram!

Svar: Hej Anna! Tack så hemskt mycket :-) Men gud vad roligt, då var du lika nygravid som jag på slutpraktiken då - bra jobbat av oss! ;-)
Elin

2012-10-18 @ 19:22:34
Postat av: Caroline

Men oj, vilken surprice! Grattis! Jag tycker absolut att du skall börja blogga igen, har saknat dina inlägg :) Kram

2012-10-18 @ 21:40:52
URL: http://heybaberiba.blogg.se
Postat av: Lottis

Stort grattis! Vad glad jag blev över att du hade skrivit på bloggen! Längtar så efter att se hur erat hus ser ut. Jag tycker absolut att du ska blogga nu när du hållt oss nyfikna bloggare på sträck bänken så länge. Hur snyggt blev köket? Lottis

2012-10-20 @ 21:02:25
Postat av: Johanna

Oh ett stort grattis!!!! Vi har en liten 6-månaders här som föddes i april. Det där med barn är så fantastisk! Du har en underbar tid tillmötes. :-)

2012-10-23 @ 14:25:38
URL: http://passionforpoison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0