Ge mig ett hus...

.
Åh kära någon vad jag längtar tills man har ett eget hus att fixa och dona i. Jag vill renovera, måla, tapetsera och planera! Är grymt avis på alla kompisar som köper och bygger hus nu! Men snart är det bara 1 år kvar av min och E;s utbildning - sen är det fritt fram att lämna denna 70-tals lägga... Något jag absolut vill ha i mitt blivande hus är den fantastiska tapeten med fåglar på från Boråstapeters kollektion Falsterbo. Älskar den ♥ En annan favorit är min fina bakgrund här på bloggen - Borås tapeters New classics. Min kära far som jobbar på Colorama hade snickrat fågelkolkar till alla släktingar i julas. Gissa vad han hade slagit in dem i? Just det, Falsterbotapeten. Bra smak farsan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0