Spraya mera

.
Jag älskar att ha fina bilder framme och gärna i äldre ramar med mycket detaljer på. De flesta ramar vi har är köpta på diverse loppisar och har då varit guldfärgade. Då är sprayfärg på burk grejen! Vill man ha ramarna vita är det bara att ta bort baksidan och glaset, lägga ramen på en pappersvåd utomhus och gå loss med sprayflaskan 1-2 lager. Det blir jämt och fint och bäst av allt går det blixtsnabbt.
.
Bilderna i ramarna är två favoriter!  Den övre tog min farbror på min & E's studentbal och den undre tog min vän Anna vid samma tillfälle. Det lilla hjärtat i modellera som ligger i den ena ramen fick jag av E när vi hade varit tillsammans en vecka! Känns kul att ha det kvar med tanke på att vi närmar oss 7 och 1/2 år nu, hur många veckor är det liksom? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0