Pepparkaka + stickat vitt + marinblått = <3

.
Kombinationen blått & vitt är min absoluta favorit i allt från inredning till kläder just nu. Och finns det något snyggare på sommaren tillsammans med en bränna? Min snygga kille är snygg året om men är extra snygg på sommaren när han blir brun som en pepparkaka utan att knappt vara utomhus ;-) Därför blev jag så glad när jag hittade den här fina stickade koftan på rea på HM för nästan ingenting! Postar priset som en kommentar så får ni gissa innan ni ser svaret ;-) Snygg och användbar i sommar tillsammans med E:s nya marinblå chinos och vita tygskor när vi ska ut och åka båt... ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

30 spänn! Snacka om kap ;-D

2011-04-27 @ 19:15:57
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: Cajsa Ståhl

Skitsnygg!!! Gissade på 150 jag, det hade också varit hemskt billigt för en sån kofta!

2011-05-01 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0