Vår = Converse

Ett säkert tecken på att det är vår är när man ser Converse på var och varannan ;-) Om det är "mode" eller inte för man väll bestämma själv, men jag tycker i alla fall att det är fräsha och grymt bekväma skor! I Luleå är det fortfarande lite slaskigt och därför har jag inte vågat inviga mina fina vita Converse Slim. Slim är den nyaste modellen som är just som namnet antyder - för lite smalare fötter. Passar mig perfekt! Gillar deras andra modell "Ligt" också då de är ännu tightare på foten. Kommer nog knycka min syrras blå Light när jag åker hem till Hälsingland om några veckor ;-)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

du tror det va ? ;)

2011-04-11 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0