White & Colour

Kolla vilka superfina burkar i plåt för tvättmedel! Vårt badrum är fult men inte hopplöst fult. Jag har en plan att åtminstone måla den träfärgade listen som sitter mitt på väggen och att sätta upp en hylla och några fina krokar där. De fina burkarna som är från House Doctor skulle mer än gärna få stå uppe på den hyllan :-) Studentkontot ekar tomt så någon shopping blir det inte för mig just nu. Är ni sugna kan man shoppa med 15% rabatt på Cest la vie, där även de fina burkarna finns,  om man uppger koden "Påsk 2011" i kassan :-)

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag är också väldigt nöjd med den!! :D

2011-04-19 @ 09:59:35
URL: http://emmaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0