No place like home

.
Jag vet att jag är tjatig om det här men FY vad jag längtar hem till Lule nu! Om 1 1/5 vecka smäller det... Tills dess är det lite stiltje här på bloggen - jag njuter av sensommaren, av det vackraste landskapet i Sverige =Hälsingland och att jag är kär & lycklig... But there's no place like home ♥
.
Ikväll har jag & E varit i Flor där coolaste svärfadern spelade med sitt band ;-) Dumt av mig att inte ta med kameran men jag är så less på objektivet jag har nu (ett kanonbra vidvinkel men som inte passar mig) att det mest får stanna hemma, nytt "allround-objektiv" ska införskaffas snarast!
.
Imorgon blir det en tur till Gävle och lite annat spännande... ;-) På måndag börjar sista arbetsveckan innan jag välkomnar 2 semesterveckor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0