Mer Ib Laursen

.
Fy vad jag gillar bakskålarna i porslin som jag fick av min fina syster... De är i två olika storlekar och av märket Ib Laursen,  samma märke som vispskålen jag köpte i Älvsbyn tidigare i år. Tycker de är så himla fina att jag minsann tänker ha dem framme och inte ställa undan dem i något skåp. Det är det som är det fina med snyggt porslin! Att de gärna kan knäcka extra som inredningsdetaljer samtidigt som de är användbara :-)
.
I helgen är både jag och hjärtat lediga så vi tänkte köpa lite god mat och åka ut i skärgården där vi har huset för oss själva ♥ Imorgon ska jag baka något gott som vi kan ta med ut, men vad..? Funderar på Rocky road och något annat gott...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gud så tjusiga! :)



2011-07-21 @ 21:26:02
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0