Köksredskap från Nigella Lawson

Åh vad nöjd man kan vara på en fredagsmorgon! Minns ni de superfina köksredskapen från Nigella Lawson som jag bloggat om tidigare? Jag hade sett att Campadre skulle ha en kampanj från Nigella idag och klickade mig dit... Där fanns köksredskapen för nästan halva priset mot vad de kostar annars! :-D Det var dessutom fraktfritt över helgen. Jag köpte ett kit i gräddvit emalj, de kommer bli himla fina att ha upphängda över diskbänken eller i en burk  bredvid spisen. Att man kan bli så lycklig över några skedar och en pastaslev ♥

 

Här blir du medlem och kan köpa setet och en massa annat fint :-)

Bilder från Ellis Corner som också säljer seten för nästan det dubbla om ni inte hinner få tag på ett hos Campadre ;-)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej! Håller på att bli tokig, suktar efter en KA jag också, vart köpte du din och för hur mycket?



Är den så bra som man tror att den är? :)



2011-07-23 @ 00:01:31
URL: http://cecilias.spotlife.se
Postat av: Elin

Hej! Jag köpte min på Bagaren & kocken för drygt 5000:-, då fick man även med en extra vispskål i glas :-)



Nu har jag ju inte hunnit använda min särskilt mycket men det jag sett gillar jag ;-) Grymt smidig att vispa smetar, såser, grädde med och degkroken gör också sitt jobb. Flatblandaren har jag inte använt ännu... Hoppas du är nöjd med det svaret och att du får din KA till slut :-D

2011-07-23 @ 01:15:07
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: cecilia

Åh tack för svaret. Suttit och kollar igenom ditt arkiv och detta är verkligen en blogg som jag kommer återkomma till, det är ett som är säkert :P



Jag och min sambo har precis köpt hus och ditt sätt att inreda är precis som jag vill ha det, men jag är så grymt dålig på att försöka hitta idéer själv :S



Sambon sa dessutom igår att en KA får flytta in hos oss när vi flyttat in i huset så då jäklar ska det bakas :D



Läste precis artikeln som var i tidningen om din lägenhet. Det togs upp att du är student osv, hur tusan hade du råd med KA?! :( den är sååå dyr :S jag som jobbar känner knappt att jag har råd och vi bor i en billig lägenhet i ett sketet samhälle där hyrorna är lika med noll :S



Tack för en bra blogg för den delen också :) jisses vilken kommentar det blev :P

2011-07-23 @ 14:50:43
URL: http://cecilias.spotlife.se
Postat av: Elin

Sv: Vad kul att du gillar samma stil som jag, det är bara att plocka de idéer du gillar :-) Vad roligt med hus! Ska spana in din blogg när jag har lite bättre uppkoppling (surfar via mobilen nu)!



Jadu, hur har jag råd... Jag antar att jag är grymt envis och sparar som en hamster eller letar som den värsta detektiven när jag väl hittat något jag vill ha. Just KA tänkte jag som att det var ett bra köp som förhoppningsvis kommer hålla och användas tills jag blir gammal nucka! ;-) Sen tycker jag man ska försöka unna sig det man verkligen vill ha, livet är kort :-)



Kram!

2011-07-23 @ 19:39:25
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: cecilia

Ja, det har du verkligen rätt i :) Ska verkligen njuta av min KA när jag får den :D



Ha en trevlig dag! :)

2011-07-24 @ 08:07:03
URL: http://cecilias.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0