Sol, vind och vatten

.
Jag åkte ut i sommarstugan och blev kvar ett tag ;-) Otrolig sommarvärme är det både i luften och i vattnet. 26 grader i skuggan...! Jag har vågat mig på att bada och fått lite fler fräknar i plytet när jag legat på bryggan och läst. För er som undrar om jag inte har ett jobb att gå till kan jag berätta att jag har lyxen att vara ledig 2 veckor efter skolavslutet. Jag är alltså ledig en hel vecka till innan det blir jobb på världens bästa arbetsplats - HIA i Hudiksvall (HIA = Hjärtintensiven).  Jag har jobbat där 3 somrar i rad nu plus halvåret innan jag började plugga till sjuksköterska och tycker fortfarande att det är lika kul att komma tillbaka :-) Men nu - ännu en underbar veckas ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0