Bildbomb från skärgården

.
Nu är jag hemma från några härliga dagar i E:s sommarhus på Enskär i Söderhamns skärgård. Det är det här jag inte kan eller vill vara utan - naturen i Hälsingland, havet, familjen och sommarstugorna! Jag & E har förutom att bara ligga på bryggan i solen och slappat försökt uppfostra svärfars hund, varit på utflyckt till mysiga Rönnskär, traskat över ön och sakletat i vrak som spolats upp på Enskärs baksida, grillat och bara njutit ♥ E har jobbat en del också och satt upp superfina spröjs på fönstren i tornet (fotade huset innan det var gjort) och sågat ved. Jag försökte mig på att såga med motorsågen men jag var så oduglig att jag gick och la mig på bryggan och läste Lantliv istället... ;-D Har fått lite nya fräknar och en massa frisk luft och energi. Jag ♥ havet!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gud vilket ställe!:)

2011-06-01 @ 22:07:19
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0