Mulberry Alexa

Den här veckan har jag börjat med de 2 sista kurserna under mitt andra år som SSK-student. I båda kurserna kommer jag ha praktik på 4 veckor vardera. Eftersom det varit platsbrist blev jag först placerad i Gällivare, men efter mycket om och men fick jag en plats hemma i Söderhamn. Grejen är nu att vi eventuellt ska få drygt 3000:- i ersättning för att göra praktik utomläns. Vad ska man göra med dem tro?! ;-D
.
Skulle sitta ganska så superfint med ett bidrag till en Mulberry Alexa när jag och Erik åker till Paris i Augusti... Och med skatteåtebäringen blir den ju nästan gratis ;-) Tycker de är otroligt fina och jag VET att jag skulle vårda den som mitt eget barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0