Pling-plong

.
På förmiddagen har jag opponerat b-uppsatser och responderat på min egen - det gick himla bra! Fick fin beröm av snälla Sandra och hon sågade mig inte till fotknölarna ;-) För att fira att det är gjort och att jag idag har exakt fyra dagar kvar innan jag får sommarlov ska jag och pappa åka och titta på en cykel till mig :-) Jag har samma känsla som när man var 10, hade vurpat med den gamla cykeln och fick åka och välja en ny. Pappa muttrade alltid "du ska alltid välja den dyraste" sen köpte han den jag ville ha ändå, curlingunge...! Nu ska jag då betala själv, kanske önskar jag mig en trampa eller en cykelkorg i födelsedagspresent... Fyller ju faktiskt 22 år om 3 veckor ;-) Ska kika lite extra på fina Monark Karin Cupcake - så söt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0