Rosengatans lilla affär och café

.
Jag vet att jag är sist ut i Söderhamn med att tipsa om det här stället men jag känner att jag ändå måste! I lilla Stugsund där jag är uppvuxen ligger Rosengatans lilla affär och café. Det är precis som det låter en loppis beläget i ett riktigt villa villerkullahus, ett mysigt fik och en liten butik med nya inredningsprylar. Jag var där för första gången idag och gick omkring bland sanslöst mycket roliga prylar :-) Tydligen ordnar de väldigt mysiga middagar också och på sommaren kan man sitta på den fina innergården och fika. Kommer definitivt åka dit fler gånger och leta fynd ;-) Vad jag fick med mig hem visar jag senare! Bild från Rosengatans hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0