Vårt nya skrivbord - Före...

.
Ta-daa! Det här fina skrivbordet hämtade jag hem igår! Så perfekt i Jugend-stil och lagomt stort, precis som jag ville ha det :-) Hittade det av en ren slump för en billig peng.  E tycker inte att vi ska måla det men det tycker nog jag. Antingen vitt eller svart tror jag minsann... Tänk vad snyggt med en äldre skrivbordslampa, en snygg stol och min fina Mac ovanpå förstås ;-) Vi får se om jag kan börja slipa det till helgen eller i nästa vecka.  Just nu tar praktiken och uppsats-skrivandet all min tid - men snart, snart är det sommarlov! ♥

Kommentarer
Postat av: isa

jag tycker det ska vara matt vitt med matta, svarta handtag:)

2011-05-10 @ 21:26:40
Postat av: Annie

Skitfint! Och ni ska definitivt måla det.

2011-05-11 @ 14:38:26
Postat av: Elin

Sv: Jag tycker också matt vitt skulle vara finast :-) Handtagen blir svåra att få fina så de låter vi nog vara!

2011-05-11 @ 16:44:43
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: isa

min faster målade om ett liknande skrivbord och hon spraymålande handtagen med en matt, svart färg och det blev jättebra. Men det blir säkert lika fint att låta dem vara:)

2011-05-11 @ 20:43:11
Postat av: Elin

Sv: Aha, så kan man förstås göra! Ska fundera lite på hur jag ska göra ;-)

2011-05-12 @ 18:29:26
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0