Glad första advent!

.
Vaknade imorse och låg i sängen och tänkte: "snälla, snälla, säg att det är vitt ute!", och när jag drog upp persiennerna - var det vitt! :-D Nu på kvällen har det åter blivit 0-gradigt och det mesta är borta men jag känner på mig att det snart är på gång ;-) Tände första ljuset i adventsljusstaken när jag satt och åt frukost - jag har faktiskt både en i köket och i vardagsrummet. Minns ni att jag patinerade krukor med yoghurt? Det gjorde jag även på dessa små "adventskrukor", tyker det ser ganska charmigt ut :-) Såg nu att silverbrickan krukorna står på är väldigt dammig på bilden, någon hade nog lite bråttom att få upp allt pynt ;-) Nu ska försöka plugga en stund innan det är dags att hämta E på flygplatsen, lägga in bilder på mitt julpynt i datorn och sen lite söndagsmys med mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fint! :-) Här har vi 10 plusgrader och regn :-(



Kram Isabelle

2011-11-27 @ 18:29:09
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken fin adventsljustake! Har ni redan fått snö, hoppas att den väntar med att komma hit ner ett tag till ;)

2011-11-27 @ 20:31:13
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0