Gosigaste kudden

.
Igår inhandlades de första julklapparna när jag & Sara var inne i stan. Hittade dessutom gosigaste kudden ever i pälsimitation som jag inte kunde motstå. Med risk för att bli totalsågad (här uppe hävdar ju folk att Norrland är Umeå och uppåt så jag får skylla på att jag är sörlänning då...) tycker jag pälsen påminner lite om renskinn. Passar himla bra tillsammans med stjärnkuddarna från Gant i soffan och ger lite känsla av vinter och "ski lodge" ;-) Kudden inhandlades på butik Annorlunda här i Luleå och märket är Svanefors. Kanske ser ni att det glimmar lite i bakgrunden? Visar bilderna på mitt julpyntade vardagsrum imorgon - på första advent! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Ojojoj.. renar är inte randiga Elin ;-D

2011-11-28 @ 16:27:23
Postat av: Elin

Ida du skulle bara veta hur renarna i Hälsingland ser ut - de är randiga och har extremt röda mular (mulers?! - en palt, flera palts ju!). Kom ner och hälsa på mig sen ska du få se ;-)

2011-12-04 @ 01:33:06
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0