Längta, planera & drömma

Visst är det ganska härligt att få längta, planera och drömma ibland? Bara det kommer till verklighet någon gång ;-) Hittade ett superbra program i min kära dator där man kan göra fina inspirationskollage, fixa fiffiga listor man kan räkna utifrån & bocka av och andra smarta planeringsverktyg - perfekt! Jag är nämligen en planerare av rang... Inrett och planerat huset har jag gjort i huvudet och på alla möjliga ytor -läs åhörarkopior ;-)- sedan jag såg det på Hemnet för första gången ♥
Här ser ni ett av mina inspirationskollage för vardagsrummet/matsalen i huset :-) Tapeten vi vill ha kanske ni känner igen? ;-) För er som har Mac och vill prova programmet finns det i Numbers under mallen "Hemrenovering".

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, så mycket fint! :-)



Kram Isabelle

2011-11-19 @ 14:38:34
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0